Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

fredag, juli 27, 2012

Ett allvarligt inlägg mitt i.

Mitt i sommaren och min andra halvlek på semestern så är min mormor krasslig och har tvingats till sjukhusvistelse och operation. Det kräver energi och engagemang av mig som närmaste anhörig. Envis optimist som jag är känns det som att denna gång kanske sjukvårdens åtgärder räcker till att få ordning på saker och ting.

Skriver detta så att ni vet om jag försvinner bort ifrån bloggen längre än jag brukar eller är sen på att kommentera. Annars kommer bloggen att fortsätta, och ämnena fortsätta att vara omväxlande yta och djup, för som Eric Draven säger i "The Crow" "Can't rain all the time".

2 kommentarer:

Månstråle sa...

Hoppas på snar bättring för mormor...
Sv: Tack för tipset...visste inte att kålfjärilar var förtjusta i oregano...

CrimsonAnna sa...

@Månstråle-Tack så mycket:) Det kom jag fram till av egen erfarenhet. Mamma odlade oregano och den var alltid full av kålfjärilar och små söta humlor när den blommade:)