Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

onsdag, oktober 17, 2012

Livets svarta humor



Livet är lite ironiskt ibland. Samma dag som jag tittar på Nightwishs trailer för filmen "Imaginaerum" som börjar med orden "We had to bring your father in again" så ringer hemtjänsten och meddelar att min mormor är på sjukhus igen. Ibland är det märkligt hur metalvärlden och verkligheten tvinnas samman.

4 kommentarer:

Loova sa...

Nemen hej på dig, ja mig gör det inget att det är lila :) Tack!

CrimsonAnna sa...

@Loova-bra det:)

Månstråle sa...

:( Hoppas mormor snart är hemma igen.

CrimsonAnna sa...

@Månstråle-Kan glädja dig med att mormor är hemma. Tack för omtanken:)