Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

lördag, juli 14, 2012

Civil war-lyckad avknoppning?

Daniel Mullback, Daniel Mühr, Rikard Sundén  och Oskar Montelius dvs. de fyra f.d medlemmarna i Sabaton, har raggat upp Astral Doors sångare Patrik Johansson och en basist, Stefan "Pizza" Eriksson och bildar ett nytt band., Civil War.

Det ska bli spännande att se vad detta kan bli. Håller en tumme för dem. Det är duktiga musiker. Hoppas att det kan bli två bra band av det som var ett bra band när det nu blev som det blev. Har läst kommentarer till artikeln om att en del bojkottar Sabaton sedan splittringen, men jag tar inte ställning, även om jag tycker att det var synd. Det som hänt är en sak bandmedlemmarna emellan och jag tycker det är positivt att de fyra som har slutat inte försvann i tomma intet.

Kommer strax att jobba sista passet innan semestern. Just nu kräver jobbet mycket energi men jag kommer att komma tillbaka.

Inga kommentarer: