Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, maj 28, 2012

Tuffa tider

Queen of Kammebornia ställde frågan i mitt kommentarsfält om varför man får svarta saker hivade över sig. Hade jag vetat hade jag gjort något åt det. Det är jobbigt just nu. Känner dessvärre igen några symptom från när jag var sjukskriven, men jag hoppas att jag har lärt mig tillräckligt för att klara mig bättre denna gång. Är dock skör, lättretad och sorgsen just nu.
Som ni kanske har sett så har jag gjort om min blogg och lagt in en stjärnhimmel. Ursprungligen var den tänkt att dyka upp vid en vacker sak som aldrig blev av (om den senaste killen jag dejtade blivit Mr. Crimson) men jag valde att låta den dyka upp på min 31-årsdag istället eftersom jag tycker att den är så vacker. Stjärnhimlen innehåller ju både gnistrande stjärnor och svarta hål, och alla får finnas. Det finns t.o.m plats för en galax långt, långt borta ;)

4 kommentarer:

Queen of Kammebornia sa...

Stora kramar till dig genom rymden!

CrimsonAnna sa...

@queen-tack och kram tillbaka:)

Fröken Nattfrost sa...

Härlig bakgrund.
Och jag får be om att gratulera i efterskott på födelsedagen!

CrimsonAnna sa...

Fröken Nattfrost: Tack så mycket:)