Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, maj 18, 2008

Söndag

Var segare än gammalt tuggummi imorse. Ville inte gå upp men trots att jag drog på det hann jag med den tidiga bussen och kunde handla hem kattsand i lugn och ro. Det blev en lugn dag på jobbet även om jag fick sätta ner foten. Det känns som att stressen och huggen som varit börjar lägga sig.

Gjorde klart ett par örhängen som jag jobbat på länge (iaf idén, själva tillverkningen går fort). Murano-glas, svarowski och glaspärlor i skön grå och svart förening. De är tunga men vackra.

Dagens you-tube video vill jag tillägna Savage Hearts trummis som drar vidare mot nya musikaliska stordåd. Kommer att sakna dig på giggen och dina spontana framföranden av "Anthem". Jag har valt Metallicas "Seek and destroy" för den kommer jag alltid tänka på dig när jag hör.




Savage Heart fortsätter så alla trummisar i göteborgsområdet-spetsa öronen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för all suppåårt! :D
Du e grymmast.
/scars