Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, maj 25, 2008

Mors Dag

Idag är det mors dag men eftersom blomsterleveranserna till himlen är lika usla i år så firar jag mamma med låten "Angel" istället. Tänkte på henne första gången jag hörde låten. Fick senare veta att The Corrs skrev den till minne av sin mamma (de är ju som en journalist skrev "tre syskon och en bror") Så ni som har en bra mamma, ge henne en kram:)

1 kommentar:

Gbgmamman sa...

Ett stort tack! Det är 20 år sedan jag senast kunde ge min mamma en kram och under de 20 åren har ingen låt kunnat beskriva vad jag känner/tänker. Men nu hittade jag låten tack vare dig! Tar med mig videon till min blogg och hoppas att det är okej!