Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, maj 26, 2008

Lordi Girls

En supersöt grej hände mig på bussen till jobbet idag. Jag hade min Lordi-tshirt på mig och det märkte en liten tjej som också hade det. Hon letade efter mig när jag satt mig längre bak. När hon hittade mig vinkade hon glatt. Senare hamnade jag bredvid henne och vi pratade lite. Hon skulle av innan mig och när hon klev av så vinkade hon. När det var stressigt på jobbet så tänkte jag bara på henne och blev glad igen:) Så självklart blir dagens måndagsmetal en Lordi-låt "The devil is a loser"-eftersom hårdrock uppenbarligen sprider glädje också:)



Det blir dubbelt idag eftersom min tatuerare (Ricky på Lucky 7 i Norrköping) fyller år idag. Det blir Mötley Crue-"new tattoo" som hyllning.

Inga kommentarer: