Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

torsdag, december 12, 2013

Lucia utan Lussekatten =(

Dagen började lugnt och positivt men allt förändrades när min yngsta katt Lucifer satt och satt på lådan men ingenting kom. Jag ringde och rådfrågade veterinär och det bästa är att åka in för urinstopp kan bli livshotande om det inte åtgärdas snabbt.  Tyvärr kunde de inte göra så mycket i och med att det var kvällstid så jag fick ringa till ett annat djursjukhus. Tack och lov var Goron beredd att åka in ,så det gick fort och alla var mycket proffsiga, trots att de hade en körig kväll. Nu ligger han inlagd och jag håller tummarna att min Lusse-katt får komma hem snart.



Inga kommentarer: