Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

lördag, november 12, 2011

Lite lätt metal-Ernst

I förrgår gav jag mig iväg på en snabbis. Köket behöver piggas upp så det blev en ny fotoram från Lagerhaus. Egentligen hade jag tänkt mig en svart men när jag ställde den ner så såg den instabil ut så jag valde en lila istället-det kändes lite "Alice i Underlandet" och det är en känsla som jag vill ha hemma. Så nu har bilden på mamma (R.I.P)  fått en stilig metallic-lila ram. Dessutom ligger ju mitt kök i kärlekshörnet feng shui-mässigt så det passar ju.


Det börjar också bli läge att dekorera ljusen i årets adventsljusstake. Jag brukar ju välja en färg varje år men i år har jag bestämt mig för att dekorera ljus jag har hemma istället. Har dock svårt att välja färg; vit, offwhite eller 2 vita, 2 svarta. Vad tycker du?'

*bild från Lagerhaus.se

Inga kommentarer: