Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, augusti 28, 2011

Black black black nr 1.

Har varit förkyld i helgen men jag piggnade till idag och rensade mina två garderober. Det var otroligt skönt att göra. Nästan två kassar kläder som inte är jag kommer imorgon att gå ut i kretsloppet-dvs hamna i second hand-butiker.Behöver jag säga vilken färg som dominerar?  Eftersom jag har tänkt att uppdatera garderoben så är det ju nödvändigt att rensa-det måste ju gå att stänga garderoben;)  Har också beslutat mig för att hålla mig till en färgskala:

  • Svart
  • Grått
  • Vitt
  • Blå
  • Lila
  • Rött
På tal om ny stil-har haft en cool musikupplevelse idag-Hammerfall på ungerska! Det är på nya singeln B.Y.H som de bjuder på "Send me a sign" på originalspråk "Hol Van A Szó”, Finns på Spotify.http://open.spotify.com/track/5qHnx56LP2fthcSZUBS8ZA

Inga kommentarer: