Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

fredag, augusti 06, 2010

Before the Madness

Det är dagen före Sonisphere. Alla ärenden och förberedelser är gjorda förutom nagelmålningen. Har t.o.m lagt in en påminnelse i mobilen att inte glömma min biljett. Märker att jag är speedad inför detta för min hjärna fungerar mindre strålande. Men har iaf fixat cash, fyllt på mitt kort så jag kommer hem och gett de personer som ska ha mitt nummer mitt nummer.

För er som ska dit: Var inte rädda att komma fram och skaka tass. Jag kommer ha på mig ett svart linne där det står "Metal" i nitar, kjol och stövlar samt ett lila nitarmband. Jag är ganska lik min lilla tecknade bild förutom hårfärgen. Imorgon rockar vi stora skuggan sönder och samman!

1 kommentar:

Maiden sa...

Vi var åxå där! Vilken jäkla gegga!! Ha ha ha. Men Maiden var grymma!!! Som alltid! Har lagt in lite bilder å berättelse i min blogg!

Ang flaggorna så var det jag å sonen som satt å valde snygga flaggor som jag inte kunde bara... ;-)