Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, augusti 10, 2009

Ny vecka

En ny fullbokad vecka. Har en enda kväll hemma-och då lär jag ha fullt upp med att fixa naglarna inför bröllopet. Idag hälsade jag på mormor efter jobbet-det fungerade bra (brukar hälsa på henne på lediga dagar)och det var skönt att göra det-var i obalans igår men idag är jag tillbaka igen. Det känns just nu som om allting kommer fixa sig.

I fredags fyllde min ende manlige kusin 20 och idag fyller min nästa äldsta kusin 24 år. Attans persilja så krockar hennes fest med bröllopsfirande. Kan någon smart läsare förklara varför allt kul alltid måste hända samma helg?

Med tanke vad som kommer och min sinnestämning; vilken låt kan passa bättre än Doro Pesch cover på "White wedding"?

Inga kommentarer: