Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, juni 28, 2009

For the (Savage) Heart I once had

Fick veta idag att Savage Heart lagts på is av olika anledningar. Har inte fått de svart på vitt men har pratat med grabbarna och jag förstår att det blivit så här. Tycker dock personligen att det är synd för jag tror grabbarna hade kunnat gå långt. Att vara deras Street-team har varit ett rent nöje. Hemsidan kommer att ligga kvar så det går att lyssna på deras musik.

Som om det inte var hejd på detta så håller mitt favorit-community på att falla samman. Men nu startar ett nytt http://www.likström.se Det kämpas i skrivande stund på de sista buggarna. Men det känns konstigt för det andra communityt har var en del av mitt liv i fyra år.

Svårt val vilken musik man ska välja till de här två händelserna-Scorpions "Wind of change" känns uttjatad och jag ville inte ha något alltför sorgligt-så det får bli H.E.A.T "Keep on dreaming" för det måste vi göra-våga drömma.

Inga kommentarer: