Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, maj 25, 2009

Påfyllning

Idag har varit dagen då jag fyllt på förråden, både av mat och energi. Har varit på Ikea och på stan, så jag har varit på fötter hela dagen. Mötte upp min vapensyster och hon fick vara smakråd när jag inköpte ett nytt nitbälte. Har varit sugen på ett med kedjor hängande länge och nu var det läge-tvekade mellan pyramid- och skruvnitar men skruvnitar hade mer attityd och hängde snyggare. Det åker på på fredag. Tror det kommer fungerar perfekt till både jeans och klänning.

Veckans måndags-metal blir The Poodles "I rule the night". Kolla in Jakobs(sångarens) fantastiska scenutstyrsel.

3 kommentarer:

CC sa...

Jaha, det blir Hammerfall då på fredag förstår jag? :)

Frida M sa...

Det låter grymt, man kan få oförskämt mycket positiv energi av lite shopping ibland!

Sandra sa...

haha, kostymen var för härlig. Passar honom riktigt bra =)