Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

lördag, maj 23, 2009

Mean and green

Jag har varit en elak vegetarian idag. Inte likt men tonen i detta inlägg var så töntigt så jag var bara tvungen att slänga käft tillbaks. Har sett pre-tequila som en skön blogg men nu sjönk den rejält i mina ögon.

Förstår er som nu skriker "skulle inte du skriva en positiv blogg" och jo, det är mitt mål, och jag anser att konflikten köttätare/vegetarianer känns väldigt passé men jag tänker inte stå och titta på när det nätmobbas.

2 kommentarer:

Frida M sa...

Håller med dig om att konflikten är ganska passé, och tycker att du skriver en väldigt positiv blogg för det mesta! Kram

kinga sa...

Skönt att nån säger ifrån när det citat nätmobbas slut citat.