Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

onsdag, maj 06, 2009

Cyberlady

Så var det dags för Tjejsnack-denna gång om datorn

Datorn

1. Finns du med på Facebook?
Nej, det gör jag inte. Min tatueringsmoder tyckte de tre sista hon kände (de andra är gemensamma vänner) skulle starta gruppen "Vi som inte har FaceBook" på Facebook. Projektet är nu nedlagt.

2. Hur länge har du funnits i blogg/hemsideform?
Sedan januari 2005 men den gamla bloggen innan det startades gick i graven med Bloggi

3. Vad har du för startsida/sidor?
Jättetrista MSN-standard- Blä:P

4. Vad har du för skrivbordsbakgrund?
Just nu en jättefin bild på mig och Ravenlord när vi kysser varandra.

5. Hur många timmar/dygn ägnar du åt datorn?
Alldeles för många-det är en mäktig apparat detta;D Så himla lätt att fastna.

För att ytterligare kommentera FaceBook-frågan lägger jag in Sonata Arcticas "Blank File"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej !

jag e oxå en av dom som inte har facebook vi börjar vara en minoritet hahaha

hoppas allt e bra med dej och att din mormor e ok

kram Mötley Annika

www.motleycrue.blogg.se

jorgenomjoakim sa...

Det lutar starkt åt att Joakim kommer att orka gå på konserten med Sabaton och Hammerfall i Örebro på lördag...
Ska kolla i morgon hur det ser ut med biljetter för handikappade.

Du ska veta att jag är jätteglad för alla dina kommentarer och ditt engagemang för vår son trots att du inte ens vet vem han är.
Det ska du ha helt klart för dig att det visar vilken underbar människa du är, Anna!
Mer varmhjärtad än du är nog svår att finna!

Kram
Jörgen (Pappa och make i en helt underbar familj)

Therése sa...

sv: ooh vilken rolig idé, ska definitivt kolla upp lite bilder med Kiss sminkning och sen försöka mig på något i den stilen. Tack för hjälpen!