Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

onsdag, februari 18, 2009

Rock n' roll etikett

Läste att Nikki Sixx fått frispel på ett kvinnligt fan som kastat tillbaka en flaska på honom och varit direkt otrevlig. Jag tror inte den stackars tjej vet vad hon gjorde. Det är ju en klassiker att musiker kastar ut diverse prylar till publiken och att då kasta tillbaka dem är som att säga-det här var inte bra. Sedan hade inte jag börjat skrika vad jag tyckte att personen kunnat göra med mitt organ men jag och Nikki Sixx är inte från samma bakgrund. Som skrivet-jag förstår att han blev sårad.

(Undertecknad blir dessutom så torr i halsen av allt sjungande på konserter att jag nästan druckit getblod om jag fått en flaska kastad till mig;D)

2 kommentarer:

Anonym sa...

He he he... Där ser man. :):)

Du och Metalnalle polare eller? ;)

Anonym sa...

Kul att du gillade gitarrväggen. Vi blev väldigt nöjda med den.

Tack