Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

torsdag, januari 15, 2009

Let the Hammer fall!

Med tanke på att Hammerfall släpper nytt studio-album i februari så är det dags att bereda sig på att det blir en hel del av dem i media den kommande senvintern. Expressen hade en go artikel idag där de intervjuat gitarristen Oscar Dronjak om Göteborgs rockscen. Och på lördag blir det live-framträdande i P3 Guld. Härligt säger jag. Själv så ska jag snart hämta ut biljetten till konserten i mars. De har inte gjort mig besvikna hittills så jag längtar.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Let the Hammer Fall! Ska bli spännande att höra det ny materialet. Det är ju premiär för nya låten på P3 Guld på lördag, och nya videon på söndag :-D
Swedens best band is back!

Anonym sa...

Jag hörde att dom skulle spela på hovet i mars. Hade gjärna också tittat på dom men jag åker på semester då. Men det är inte hela världen. Om du tycker att låtarna är bra så får jag väl skaffa deras nya skiva då den kommer ut.

Anonym sa...

Har du ett stort H och ett F tatuerat någonstans på kroppen? =)

Gbgmamman sa...

Härligt! Dom är bra! :D

Wånkan sa...

Har inte köpt biljett än men ska, måste ju bara se dom. Och att Sabaton är förband är ju ett jätteplus!

Anonym sa...

Haha! Men det har en dataspelskoppling.

Apropå det var skivan helt ok, men den där tjejrösten i början på alla låtar stör jag ihjäl mig på. :/

Trevlig helg! :-)