Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

fredag, januari 23, 2009

Back in control

Som ni kanske vet så har jag sedan årsskiftet börjat jobba på att få ordning på maten och motionen. De senaste veckorna har det gått fint och bestämde mig idag för att prova mina smal-jeans, dvs. jeansen som ska sitta bra när jag är nöjd. Förra gången gick blixtlåset inte ända upp. Idag gick det upp:D De är fortfarande i tightaste laget men det är på rätt väg. Det känns grymt och träningsmotivationen kom tillbaka.

Håller tummarna för alla er läsare som jobbar på nyårslöften och målsättningar. Hoppas kan få energin från den här mycket passande låten-"Back in control"-med Sabaton

8 kommentarer:

Frida M sa...

Grymt jobbat där!

Prettomorsan sa...

Grattis!
Och STARKT jobbat! Jag ska fira ditt framsteg med en kladdkaka här hemma. ;)

Anonym sa...

Bra jobbat. Jag ska bege mig ut och springa snart igen.

Gbgmamman sa...

Grattis! Vad duktig du är, you go girl!
Du har nästan fått en utmärkelse på min blogg, men bara nästan. :D
Kramizar!
http://gbgmamman.blogspot.com/2009/01/jag-tackar-och-bockar-och-niger.html

Prettomorsan sa...

Hm, kanske borde skicka efter en sådan då. Har inget Lush här i Sundsvall, men jag och en kompis tänkte skicka efter nu efter löning så... ska ha en Ocean Salt, och kanske en Helping Hands då. =)

Anonym sa...

Vad duktig du är!
Själv håller jag också på med min kost och motion. Gick ju upp lite i vikt under jul och nyår. Men nu är jag på gång igen. Hoppas att det lyckas!

Anonym sa...

Grattis, kul när det funkar.

Anonym sa...

tack så mycket, blir så glad för sånna kommentarer :)

duktig du är som tränar och det är ju så roligt när man ser resultat! bra jobbat! :) härlig låt också, gillar sabaton, men har bera hört låtar från ett album tror jag :)