Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

fredag, oktober 10, 2008

Jobbat hårt

Nya jobbet idag och morgonpass vilket innebar att klockan ringde redan 4:40. Kanske lika bra eftersom jag drömt obehagliga drömmar kompletta med människor som blir överkörda av tåget, sprutande blod (ganska logiskt) och vanställda barn. Tänker inte ens försöka tolka den drömmen till något annat än att jag hade en lustig blandning av intryck i huvudet.

Klarade jobbet hyggligt idag men tufft var det. Kan ju inte alla rutiner ännu och det var fullt ös. Känner ju inte brukaren heller och att läta känna en ny människa går inte på en pisskvart. Tror en stor del kommer lösa sig när jag hittar in i assistent-rollen här för den är mycket annorlunda än mitt "gamla" jobb

På vardagsfrustrerad nivå-min ljuständare är död:( Hoppas den vaknar till. Är den slut så borde den få guldklocka-den ahr slitit nästan dagligen i två år.

3 kommentarer:

Anonym sa...

(svar) Jag är ganska trevlig... =)

Morrica sa...

*skickar en guldklocka till ljuständaren*

Hannele på Hisingen sa...

Alldeles för tidigt för min smak...