Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, augusti 25, 2008

Reality check

Tillbaka till jobbet. Gick ovanligt bra och kände att jag fortfarande har koll på vad jag pysslar med. Även om det kommer ta ett par dagar innan jag vänjer mig.

Första matningen av surdegen gick också bra. Hoppas kunna göra första brödbaket i helgen.

Veckans måndagmetal blir från vårt östra grannland. Brother Firetribe feat. Anette Olzon "Heart full of fire"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vaddå reklamtext med jingel, vad menar du???

Anonym sa...

Oj, vilken bra låt. Den har jag inte hört förut. Helt i min smak.
En liten fråga angående ditt inlägg i min blogg: I wikipedia står det att Jakob är född i Stockholm. Vad menar du att ni är från samma ort?