Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

tisdag, maj 06, 2008

Bättring...

Det är en rörig dag idag. Sitter och väntar på besked för att kasta mig iväg till jobbet. Avskyr att sitta och vänta för att sedan ge sig av, både arbetsmässigt och privat. Men idag härdar jag ut för jag vet att efter idag blir saker normala igen. Det ska bli väldigt skönt att veta var man ska vara och när. Jag tror att min brist på energi och initiativförmåga (en del skulle säga lättja) beror på detta. Jag hoppas att min energi återvänder snart. jag längtar efter att göra fint i min lägenhet för jag hungrar efter skönhet.

Har givit mig själv något att kämpa för. Mina tågbiljetter till sommarens göteborgstrip är bokad. Jag vill vara där nu. Jag vill sitta i gott sällskap i slottskogen med en Corona/slottskällan vit/fallen angel i handen och bara känna att det är just här, just nu jag ska vara.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är bra att ha saker att se framemot, då blir allt mycket lättare på nåt vis :)