Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

tisdag, april 22, 2008

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av "Det Mörka hotet" och då säger man ju inte nej.

Tre namn jag går under: Anna, CrimsonAnna och Spigg-Anna.
(Jag gjorde mitt examensarbete på storspiggs-hormoner)

Tre saker jag verkligen vill ha: sinnesfrid, färdigfixad lägenhet och chansen att få sjunga med Hammerfall

Tre hemsidor jag besöker frekvent: www.ekoladan.se, www.savageheart.nu, www.hedgehog.se
Tre saker jag har på mig: mörkröda glasögon, Nightwish-tshirt och svarta strumpor (ja jag har ett par jeans däremellan)

Tre sanningar: Ingen kan få dig att känna dig mindervärdig utan ditt samtycke, skönheten finns i betraktarens ögon och det finns ingen absolut sanning;)

1 kommentar:

Det Mörka Hotet sa...

Spigg-Anna kräver ju sin lilla förklaring...och det finns en "sanning" till: you rock!