Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

torsdag, maj 10, 2007

Tuffare än jag trodde

Hade sån j*kla otur imorse. Bet av min visdomstand när jag satt och skulle käka frukost i lugn och ro. Gick ut i köket och ringde till tandläkaren, detta fasans yrke. Fick en tid om en timme! På med kläder, kasta ner jobbskor och matlåda i väska, ringa jobb och förklara läget och sedan iväg.

Tack och lov var min tandläkare mjuk som sammet i handlaget och det gick bra att få tanden lagad. Det var riktigt obehagligt trots två sprutor men jag kämpade på och "spelade" "Metal will stand tall" i huvudet. Hade förvarnat min tandläkare att jag tycker det är obehaglig och att jag är känslig men han sade att det inte märktes och att jag har fina tänder. Det fick mig att vääxa ett par centimeter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

å fy fan, rent ut sagt! bita AV en visdomstand, hur gör man då? snälla berätta så jag slipper...hua! :) härligt att det gick bra i alla fall..dock kyrkråttefattig resten av månaden, antar jag?

Anonym sa...

bära hakarna? vad menas med det?