Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

lördag, augusti 19, 2006

Silent grey fellows*



Lyckades äntligen hitta ett par snygga nya skor på Wedins. De fanns både i grått och mörkrött men efter att ha gått fram och tillbaka framför butikens speglar flera ggr så blev de grå för de röda gjorde att det första man såg var mina fötter medan de grå bara fanns där. "Grey is a silent color i a loud world" som karl Lagerfeld sade och jag håller med honom. Grymt sköna är de dessutom.

*Silent grey fellow hette harley-Davidssons allra första modell.

4 kommentarer:

Lina sa...

fina! såg du visste att hundtandstunikan fanns i solna centrum...såg du den där nyss? isåf ska jag dit och köpa den...

Anonym sa...

Ja, jag älskar dessa små smilisar... Fanns ett gäng att välja på, men dessa hade jag ju sett i flera andra gästböcker, och blev ju helt kär! =)

Jag gillar dina inlägg och mail, för du skriver alltid så positiva saker om mig som mamma... *glad* Ja, hon är tuff, och jag hoppas att det håller i sig, att hon orkar stå emot folks fördomar! =)

Vilka fina skor du hittade! Jättesnygga, passar dig!! =) Och grattis till VV!!! =) =) =) Vad du är duktig!!! Jag är imponerad!
*Kramar om*

Anonym sa...

Ja, denna helsikes byråkrati gör mig galen! Det skulle ju bli så mycket bättre när det skaffades dator osv, och man skulle slippa alla papper... ELLER HUR?!? Känns nästan som det blivit värre...

Har du inget foto på dig förresten, så man kan få se ditt resultat i VV! =) Skoj att jämföra! Jag är jätteimponerad över din prestation!
*kramar om*

Anonym sa...

Jaaa!!! *vill se* Såna kort är himla kul!

Tackar tackar... =) Ja, jag tröttnade på fjärilarna, de kändes inte riktigt jag... även om de är himla snygga... En fick vara kvar, en stund till...

Oh, så du har en oxå nu!!! Vilken variant köpte du? Antar att hon kommer att sända mig en bild sen, som ska upp på tidigare sålda... Och jag har ju beställt en morgonrock med grå sömmar i luva och ärmar.
*kramar*