Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

torsdag, april 20, 2006

Myspys

Har varit hos pojkvännen i tre sköna dagar. Det känns som om jag har fått vårkänslor och det var extremt mysigt. Har dock blivit en hel del extra-points under dagarna. Sibylla (vegomeal, dock med potatismos), glass och naturgdis framförallt med kanelmandel. Livsfarligt gott. Extra mysigt att pojkvännen, trots att håret blivit 75 cm kortare-fortfarande är en av världens snyggaste män. Förutom sedvanligt mys och gos så spelade vi rollspel och gick lite på stan. Har nu dessutom äntligen lärt mig göra en sallad som min pojkvän uppskattar:)

Tyvärr känner jag en gryende förkylning. Kan vara resultatet av allt pussande och gosande i Peking men jag har startat krig med Echinaforce, c-vitamin-brus och aromaterapi. Hittade i ett av mina häften tipset att smörja lavendel- och eukalyptusólja på halsen. så jag drog fram basoljan, blandade ut oljorna och gned på. Det känns bra. Håll tummarna för mig!


Inga kommentarer: