Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, mars 05, 2006

Jag finns kvar

Jag har inte gett upp mitt bloggande. Har bara haft en intensiv första vecka i arbetslivet som som personlig assistent. Livet IRL har tagit all tid och kraft f¨ån livet URL men jag mår bra av att jobba. Känner mig friare och lugnare. Iofs så är det en hel del jox som måste utföras i mitt liv just nu men jag har styrkan att ta hand om det.

idag rensade jag ut mitt skafferi och kylskåp. Jag kan säga att det var välbehövligt. Hittade massor av roliga kryddor som jag glömt att jag hade så det var kul och tack och lov inga katastrofer eller märkliga organismer i kylen:)

Jobbet har också fört det med sig att jag kommit i balans med min viktminskning igen. Jobbveckorna framöver kommer bli mindre intensiva och det känns bra eftersom jag då kommer ha tid med de andra aspekterna av livet också.

Inga kommentarer: