Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, mars 04, 2013

Veckans Söderbergare

Den har fört en tynande tillvaro, den här kategorin. Den är dock för bra för att glömmas bort så nu kör vi:


  • Beställde te på nätet och en av sorterna var verkligen inte min kopp te. Istället för att slänga det så lade jag ut en fråga på facebook om någon av min vänner ville ha. Fick napp direkt
  • Har mejlat till K.A Almgrens sidenväveri och frågat om vilket ansvar de tar för palmoljan i sin sidentvål
  • Eftersom Söderbergare handlar om kärlek också, så har jag skickat mejl till Tefrossa där jag beställde te, och berömt dem för att de skickade på ett sätt som gav lite mindre transporter :)
  • Har hittat och beställt ekologisk hårinpackning och asiktstvätt:)

Inga kommentarer: