Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

lördag, januari 12, 2013

En metal-garderobs åldrande

Idag får en gammal trotjänare dra vidare till hårdrockens Valhall. Min Hammerfall-tshirt är sliten bortom all räddning (ett stort hål i sidan och det sitter inte i sömmen utan i själva tyget). Det känns lite symboliskt att den går sönder nu när min garderob har gått in i en av perioderna när den behöver uppdateras. En av de finaste komplimanger jag har fått var kommentaren att jag balanserar vuxet och hårdrock i min klädstil. Det är dit jag vill nå. Lite ädel-metal ;)

Jag avslutar med att hylla min t-shirt med två bilder som jag har tagit. Den översta bilden är av ryggtrycket, skälet till att jag verkligen älskade den t-shirten.





2 kommentarer:

Spader Ess sa...

Sy om den till ett kuddfodral.:-)

CrimsonAnna sa...

@Spader Ess-vet inte om tyget räcker men det är en kul idé =)