Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

onsdag, maj 09, 2012

How many days until it's hunger is satisfied?


Mormor är dålig igen och har hamnat på sjukhus. Har talat med henne och hon mår efter omständigheterna bra. Dock, hon är 88 år, så vad som kommer att hända är ovisst. Det jag vet är att jag kommer att få kämpa. Kämpa för att mormor ska ha det bra och för att fortsätta vardagen mitt i alltihop. Det var en av de bästa råden min mamma gav mig när jobbiga saker händer "Håll kvar vardagen så länge det går". Så bloggen kommer att fortsätta, men dröjer det mellan inläggen så vet ni att det är "andra slagfält kallar mig" som jag skrev 2009.

Inga kommentarer: