Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, april 01, 2012

Veckans Söderbergare v.13

  • Tvekade inte en sekund att anmäla en rasistisk kommentar på dt.se
  • Har mejlat Go'Kväll och påpekat att deras ton mot kvinnliga tittare inte är särskilt kul. Jag tycker inte att prat om "Askunge-klänning till en askunge" känns passande till en 40-årig lärare
  • Jag mejlade ju Lush för länge sedan-och de har nu lagt ut på sin hemsida att de inte använder utrotningshotat indiskt rosenträ i sina produkter. I sitt mejl till mig skrev de att deras odlare dessutom inte bara använder stammen av trädet utan också kvistar och blad.

2 kommentarer:

Grimgoth sa...

sv:
Kul att du vill vara med!
Maila över video och text så kanske du hinner komma med redan nu på Fredag ;)

grimgoth@hotmail.com

CrimsonAnna sa...

Jag ska se vad jag kan göra. Mejla iväg något kommer jag att göra men har en upptagen vecka:)