Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

tisdag, mars 13, 2012

Skulls and ravens

Jag blir så glad när jag ser att hårdrock/goth-estetiken inspirerar fler än mig. Här i DN Bostad. Dessutom i en helt vanlig modeblogg så dyker det plötsligt upp vrålsnygga döskalleringar. Lite farligt dock, jag är inne i en förnyelseprocess både för hemmet och mig själv. Testade en röd trenchcoat idag men det var för mycket orange för min smak. Men men, the road goes ever on...

Vilken förnyelse vill du göra nu i vår?

2 kommentarer:

ztizze sa...

2012 kommer gå i förnyelsens fotspår för mig, just nu planeras en omfattande renovering av huset. Köket och ett utav badrummen ska få sig en duvning.

Sv: Japp jag är tillbaka, lite lätt iaf :)

CrimsonAnna sa...

@Ztizze: Det kallar jag stor förnyelse. Hoppas att vi får lite bilder.