Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

torsdag, februari 23, 2012

Grattis Sverige till en princess of the night

Så, Victoria och Daniel har fått en dotter och Sverige har fått en prinsessa. Grattis till de nyblivna föräldrarna-namnet behöver ni ju inte fundera på det har bloggläsarna redan löst;)
Bloggen vill hylla prinsessan med en passande låt-"Born to rule"

3 kommentarer:

Grimgoth sa...

Orka bry sig, men kul val av låt dock. :)

Tack för ditt grattis med.

Grimgoth sa...

Orka bry sig, men kul val av låt dock. :)

Tack för ditt grattis med.

CrimsonAnna sa...

Grimgoth: Jag är ju rojalist och står för det. Fast jag hurrade för min pappa och John Norum som också fyller år då.