Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, december 18, 2011

4 advent!


Fjärde advent-sista helgen innan jul. Själv så avslutade jag en era och gick på det sista söndags-yogapasset innan jag byter gym vid årsskiftet. Det ska bli spännande att få en nystart men det kändes lite sorgligt att säga adjö till min duktiga gym-instruktör. Hon tog det dock bra och jag fick en kram när jag gick.

Lugnet börjar sprida sig i kroppen. Är trött, men det är en skön trötthet. Det som ska ordnas är överkomligt och det ska gå.

Julmusiken idag blir från Alice Cooper och inspirerad av det faktum att jag pyntar tomtefritt-det är dags att barrikadera dörrarna, Tomten kommer!

1 kommentar:

Grimgoth sa...

sv:
Kul och bra att vi verkar tycka och tänka samma då.
ang. banden med bäst publik vore det en kul grej, frågan är om jag hinner den innan min planerade jul-ledighet?

Men det borde inte hindra dig från att göra en?
Hojta gärna så kan jag ta upp det tids nog i bloggen. :)