Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, november 27, 2011

1:a advent

Har haft en fantastisk helg AFK (away från keyboard, kära icke-nördar ;) ) Har sjungit karaoke och skaffat mig positiva energier på sätt som ännu inte kan ta form i bloggen ;) . Imorgon är det familjen som får sitt-middag hos farmor. Men julmusik ska vi ha. Inspirerad av mitt ljusbord med vita ljus och mina egendekorerade adventsljus i vitt och guld. Det blir Rickard Söderbergs vackra video till "Someday my prince will come". Mitt tips om du uppskattar musiken är att ladda ner den enligt instruktionerna i slutet av video, så ger du fler chansen att älska sin prins/prinsessa utan att bli kränkta.

Inga kommentarer: