Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, augusti 21, 2011

Veckans söderbergare

Jag är på gott humör idag: jag har äntligen en surdeg igen och har spenderat tid med en vän och ägnat mig åt lite Tolkien-nörderi (det ser ju mycket intressant ut. Frågar du mig ser dvärgarna ut som ett metalband) samt hjälpt henne att henna-färga håret. Har också fått en dop-inbjudan.
Trots allt detta positiva har jag inte så mycket att skriva. Vi går därför direkt på Veckans söderbergare:

  • Valde havregrädde istället för vanlig när jag lagade stroganoff idag
  • Skrev till Urtekram och frågade vad de använder för palmolja-den är ekologisk och certifierad
DÅ går vi in i nästa vecka.

1 kommentar:

Prettomorsan sa...

Tänkte bara kika in och meddela att jag har en ny blogg nu, en öppen sådan.... :) http://nattfrost.blogspot.com/