Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

tisdag, augusti 17, 2010

The pleasure of Pain

Igår drog jag in till Gröna Lund för att kolla in Pain. Min padawan som jag trodde att jag skulle träffa hade annat för sig men jag och Sober möttes upp. Han är ett grymt sällskap för jag känner få personer som kan röja som han. Det smittade av sig på mig. Jag är inte särskilt inlyssnad på Pain och egentligen är det nog inte min genre men det var sådant drag och det visade sig vara grym musik. Det var länge sade jag släppte loss på det sättet. Både jag och Sober var eniga om att det var en av de bättre spelningarna denna sommar. Enda nackdelen är att jag idag har en brutal Slayer-nacke.

1 kommentar:

Grimgoth sa...

Kom och jag skulle fråga dig, körde du någon sin den där "Hellbent For Cooking The Heavy Metal Cookbook" som jag blogga om way back?
Minns at tdu sa at tdu skulle göra det iaf.