Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

torsdag, juni 10, 2010

Det vackraste av lyxproblem

Idag trodde jag skulle bli en lugn dag hemma innan kvällens Hammerfall-konsert men tji fick jag. Fick två förslag. Det ena är att jobba imorgon vilket jag tog för kollegan har fått sjukdom i familjen så jag ryckte in, det andra är att bli moderator för ett forum. Jag har bett att få lite information om moderationen och jobbet tog jag för det öppnar för att jag och Ravenlord kan få lite tid tillsammansdenna vecka, trots att både han och jag helgjobbar. Så är det just nu, det händer väldigt mycket skoj och det måste räknas som det vackraste av lyxproblem att hitta balansen i det.

1 kommentar:

Chief Rebel Angel sa...

CrimsonAnna - hur får man mejlkontakt med dig?

Kan du inte skicka din e-postadress till chief-rebel-angel@hotmail.com... jag vill ha med din blogg i "blogg i fokus"!