Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

onsdag, maj 26, 2010

Bad dreams

Jag hade en jättekonstig dröm inatt. Jag drömde att någon form av ondskefulla varelser skulle anfalla världen och i princip ödelägga allt. Sedan avblåstes hela angreppet och det sista jag minns av drömmen är att jag stod och är jätte-irriterad och rastlös för jag vill åka hem till mina katter och se till att de är okej.
Det kändes väldigt skönt när jag vaknade och allt var okej. Två hungriga katter vid sängen och solen i ögonen. Ibland är sådana drömmar bra, så att man kommer ihåg hur bra man har det.

2 kommentarer:

Gbgmamman sa...

Oj då, det lät inget vidare. Jag drömde häromnatten att jag hade tatuerat hela högerarmen. När jag vaknade så kollade jag på armen (jag trodde stenhårt att hela var tatuerad) och blev nästan lite ledsen när jag såg min enda tatuering på underarmen. =)

Frida M sa...

Drömmar är ett utmärkt verktyg att förstå sitt liv lite bättre!