Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, november 15, 2009

Mörkrets tid

Har överlevt helgens jobb också-men det här blåaktiga diset gör mig trött. Min kollega kände av samma sak. Nåja har två lediga dagar att hämta energi på. Och som tur är gott om stearinljus. Det enda att göra så här års-gott te och massor av ljus. Känner mig dessutom grymt sugen på att pyssla inför julen.

Passar på att skicka ett krya på dig till Jakob Samuel i The Poodles som fått ställa in hela Europa-turnén. Skickar också en rejäl metal-kram till alla fans som inte får se dem. Hade varit grymt besviken i deras kläder.

3 kommentarer:

Slusk sa...

Såg din omröstning angående var man vill ha svar på sina kommentarer.

Vill bara utveckla min röst.
En kommentar är ju en del av bloggen.
Det är inte kul att läsa nån intressant fråga i en kommentar och sen inte hitta svaret för att det finns i frågandes blogg i ett inlägg som skrevs för ett år sen. Dels kan den bloggen kanske lagts ner och tagits bort.

Social verksamhet finns det andra, bättre medier för. ^^

Sandra sa...

Vet hur det känns. Känner exakt samma trötthet nu. Sover rätt mycket på dagarna.

Clara sa...

Härligt! Klart att du får länka om du vill det :)