Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, september 21, 2009

Vissen

Trots Ravenlords famn är jag fortfarande trött och vissen (men han hjälpte lite). Det verkar gå ett sorgestråk genom världen-känns som halva min bekantskapskrets antingen är krasslig eller vissen på annat sätt. Inventerar just nu mina vänner för att se om någon av dem kan muntra upp mig.

Veckans måndagsmetal blir "Guardian Angel" med Tarot.

2 kommentarer:

Annika Crue sa...

Hej ! jag har de bra , lyssna på Sick puppies sjukt bra grupp eller psychopunch svenskt å toppen bra ! lev och må metal love kram Mötley Annika

Sandra sa...

Japp, nu kommer alla förkylningar och skit. Bara att ladda upp med alvedon och kamomillte och invänta eländet.