Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

tisdag, september 01, 2009

Tävling

För en gångs skull är det någon jag behöver som lottas ut-jag gör härmed ett försök att vinna den axelbandsfria behån Free-bra. Klart en metaltjej vill ha bar-ryggat.

Wow, med hjälp utav av en free-bra har Suzan lyckats få denna snygga klyfta!Free-bra:n är en bh utan axelband som man kan använda under en axelbandslös klänning eller ett halternecklinne. Den är enkel att fästa och ramlar inte ner även om du skulle dansa en hel kväll!Vill du, precis som jag vara med i tävlingen så gå in på Suzans blogg:http://www.ettdussinpannor.blogspot.com/Har du ingen blogg själv kan du också vara med!För att läsa mer om Free-bra:n gå in på: http://freebra.se/Tre vinnare kommer att dras den 1:a september!Lycka till!

1 kommentar:

vampireslave sa...

så enkelt som möjligt. tuschpennor på papper =)