Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

torsdag, augusti 27, 2009

Livesug






Det är något som alla hårdrockare, och många andra musik-älskare, drabbas av ibland. Suget efter att se ett bra band live. Känna den där magiska stämning som bara kan uppstå mellan publik och musiker. Ni som bor i Göteborg och lider av detta kan bota det imorgon när Silverhorse spelar.

4 kommentarer:

vampireslave sa...

längtar typ sex-sju år framåt i tiden då man kan dra med sig ungarna på festival! =D

Hannele på Hisingen sa...

kul tips

monkan sa...

tyvärr dog magin på spelningar för flera år sen för min del.. känner istortsett aldrig den känslan mer..

min första Alice Cooper konsert var det mest magiska någonsin.. Europe med.. men då var jag iofs bara 8 och 11 år.. men ändå.. DET var magi

monkan sa...

tyvärr dog den magin för mej för flera år sen.. känner den istortsett aldrig längre.

min förta Europe och Alice Cooper konsert var grejjer.. men då var jag visserligen bara 8 och 11 år.. men DET var magi!