Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, juli 13, 2009

I'm a survivor

Både kattvaktandet (jag har fått uppdraget att titta till Vapensysters katter när hon är borta) och jobbet gick bra idag. Var ganska trött sista halvtimmen på jobbet men vad annat är att vänta när man bekämpar en förkylning som troligen härrör från att ha sovit på blöt kudde. Känns dock som den blivit så mycket bättre att jag med min aromalampa och med en omgång halstabletter så ska jag motade den i grind.

Har dessutom fyllt på kyl och frys med nyttiga proteiner-keso och quorn. Hemköp hade bra erbjudanden. Har gjort en vecko-matsedel och det är grymt skönt att slippa tänka "Vad ska jag äta ikväll"

Det var alldeles för länge sedan jag hade Iron Maiden som måndags-metal men nu är det dags. Det blir "Hallowed be thy name" från Ullevi 2008-jag var där.

Inga kommentarer: