Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

onsdag, juli 22, 2009

Tio orsaker till vardagslycka

  • Min vapensyster kommer hem imorgon. Hon är efterlängtad
  • Det ser ut som jag kommer få träffa min Ravenlord mer kommande veckor
  • Sommarkvällarna är nu tillräckligt ljusa för att det ska vara behagligt när jag slutar kvällspassen men tillräckligt mörka för att det ska vara njutningsfullt att tända levande ljus
  • Det är billigt med god frukt-melon och nektarinsäsong
  • Mitt förråd av te är välfyllt
  • Jag är frisk igen
  • Träffat en ny vän
  • Börjat med veckomatsedel-och dt känns som det fungerar bra
  • Har en hög bra skivor att upptäcka
  • Det verkar som vegofamiljen går att läsa på min dator igen:)

4 kommentarer:

Frida M sa...

Goaste du, jag har saknat dig!

Anonym sa...

r ju som att du har det bra va kul kram från Mötley Annika

www.motleycrue.blogg.se

Sandra sa...

Låter som en riktigt bra vardag måste jag säga!

Suzan sa...

det är härligt att kunna glädjas åt massa!