Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

onsdag, februari 11, 2009

Hoppet återvänder


Tack alla som stöttat mig och katterna den senaste tiden. Det går bra med dropparna trots protester och det är bara några dagar kvar. Blev dessutom nästan lite rörd av den fina awarden jag fick av Munkakvarn. Motiveringen värmde verkligen. Finns också goda nyheter från annat håll igår så det känns som att världsalltet försöker muntra upp mig.
Nu har jag en vecka till nästa jobbpass. Det känns skönt för jag behöver få använda lite andra sidor av mig än jobb-Anna. Ska bli så skönt att pyssla med lägenheten i lugn och ro och att träffa familjen. Min yngsta kusin fyller nio år på lördag och jag ska dit, av allt döma i sällskap med Ravenlord. Hoppas också att kunna ro iland kylskåpsbytarprojektet. Fick ett mejl idag som ger mig möjlighet att kanske underskrida budgeten.
Har också blivit kallad på anställningsintervju idag. Mina förväntningar är realistiska då mkt stora krav ställs på personkemin mellan mig och flera personer men det väcker ju hoppet om en bättre ekonomi. Har också bytt bort ett helgpass så jag har nu en ledig söndag till. Det känns skönt




3 kommentarer:

Frida M sa...

Vad skönt att världsalltet tagit sitt förnuft till fånga och slutat jäklas med dig :)

Wånkan sa...

Blev orolig för Devona när jag läst om eran trista händelse. Har nu bokat in en hälsokontroll på henne för att se att allt är bra.

Gbgmamman sa...

Härligt att det går åt rätt håll. Är glad för dig. Krama kissekatterna!