Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

lördag, november 01, 2008

Aaaarrrghh!

Avskyr ni inte när ni sent på kvällen kommer på något som ni borde ha gjort?

Jag upptäckte igår när klockan närmade sig 23-snåret att jag inte tagit itu med att skicka in mitt elavtal som skulle varit tillhanda 31:a oktober om jag skulle gjort ett val. Hade ju tänkt att göra det och har gjort försök att räkna ut det mest fördelaktiga men visste inte vad jag skulle räkna min lägenhet som (mindre eller större) och sedan gick farfar bort och det blev rörigt i skallen.
Lutar nog åt att göra det trista men bekväma valet att behålla min nuvarande leverantör (nej någon reklam får de inte:P) och binda elpriset som jag haft det hittills.

Det känns nästan lite symboliskt att jag igår skrev mitt 333:e inlägg så man kan nästan säga att bloggen är halvvägs åt h*vete.
Fortsätter på Halloween-temat med att bjuda på Marilyn Mansons version av "This is Halloween" från ursöta filmen "The nightmare before Christmas"

5 kommentarer:

Anonym sa...

vad jag har fått sagt till mig är att det mest fördelaktiga just nu är att ha rörligt el-avtal. sånt kan ju ändras förstås, men jag tror det är det som gäller just nu. =)

Hannele på Hisingen sa...

Livet är fullt av val, ibland missar man

Anonym sa...

jag älskar hans version, den är så bra!

Det Mörka Hotet sa...

Tror det bara är bra att du väntat med att binda ditt elavtal då elpriset gått ner under hela hösten. Kan nog vara bra att binda det innan nyår då priset som sagt är tämligen okej och då det alltid är dyrt att ha ett tillsvidare-pris.

NU har jag genomfört din utmaning! :-)

Anonym sa...

Grym låt, från superbra film!