Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

lördag, juni 07, 2008

Årets varmaste dag...

..var igår och den tillbringade jag med att hjälpa två vänner flytta till radhus. I ärlighetens namn var det riktigt trevligt. Även den långa resan dit, att se alla människor i fina kläder på väg till olika glada tillfällen. Kände mig fin jag med, trots att jag bara hade en enkel gråblå top och mina utsvängda jeans, förövrigt årets sommarhit (de blir nog ett par till). Väl framme bar jag diverse lådor, pryttlar och pinaler till rätt ställen. Stämningen var god trots värmen, mkt tack vara min väninnas mamma som såg till att alla fick i sig mat och vätska. Efter 5 timmar bröt jag upp och drog vidare för att träffa mitt ex som kommit upp från stan. Det var kul att se honom igen men vi är båda fortfarande eniga om att det var rätt att göra slut

Jag erkänner, t.o.m jag kapitulerar inför somamren i år. Gillar den verkligen

Inga kommentarer: