Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, januari 14, 2008

Take me home

Har påbörjat vägen tillbaka till mitt glada energiska jag igen. Den är lång men jag ska klara av det.

Var modig idag och vågade säga ifrån när det blev för mycket jobb. Måste göra det men det är svårt för en "duktig flicka" med stark pliktkänsla. På något sätt ska jag klara det. Trots stormar på ena jobbet idag så red jag ut det och klarade av det. Känner mig just nu lugnare. Men det är en lång väg att gå...

3 kommentarer:

Wånkan sa...

Vi får se vad dom säger om Devona om hon ska flytta eller inte. Men man har ju fäst sig vid henne speciellt nu när hon börjat bli keligare. Vi får se vad som händer å sker.

Vad jobbar du med? Du verkar alltid ha så mycket/stressigt på jobbet. Hinner/får ju inte ens vara sjuk....

Var rädd om dig!

Det Mörka Hotet sa...

Att vara mänsklig och inte orka med hur mycket som helst men samtidigt vara medveten om det är inte "svagt" - men starkt!

Hannele på Hisingen sa...

toppen