Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, december 30, 2007

Grrrr

Det finns dagar då jag trivs på jobb 1 och tycker det är ganska mysigt och rogivande. Sedan finns det dagar då jag blir galen och känner mig värdelös och trampad på. Idag var en sådan dag. Mitt tålamod testades till sin yttersta gräns. Jag var inte mitt bästa jag men jag är ändå stolt att jag höll behärskningen och inte fräste som en retad katt. Men det var en trött och vissen hårdrockare som tog bussen hem. Mår lite bättre nu men fy f*n säger jag för sådana dagar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

usch vad trist.. hatar såna dagar på jobbet.. är det annan personal som strular och har sig?

Anonym sa...

Men han som du var tillsamman med ifrån Norrköpng då?
Duger inte han?
El, har han ingen bror du kan ta?/Elin